Ήρθε για να μείνει.Ιστορίες επιτυχίες με το Black Latte

Όταν στα τέλη Νοεμβρίου του 2018 γράφαμε την πρώτη ανασκόπηση για το black latte δε μπορούσαμε να φανταστούμε την επιτυχία που είχε αυτό το προϊόν.Ήταν κάτι νέο και πρωτοποριακό και κέρδισε γρήγορα την προσοχή του κόσμου σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κάποιοι είπαν ακόμα ότι ήρθε να αντικαταστήσει και τον καφέ.Το σίγουρο είναι ότι ήρθε για να μείνει και προσέλκυσε γρήγορα το ενδιαφέρον του κόσμου που ήθελε να χάσει βάρος.Λίγο η πολύ ωραία εμφάνισή του,λίγο η απίστευτη γεύση του και λίγο η όλη καινοτομία που βρίσκεται πίσω από το προϊόν,το έκαναν αμέσως να ξεχωρίσει.Στο instgram έγινε μόδα διεθνώς με χιλιάδες χρήστες να ανεβάζουν φωτογραφίες με αυτό το μαύρο ρόφημα.

H φήμη του black latte στον Dr. Oz

Πρόσφατα έγινε παρουσίαση του black latte στο διάσημο Αμερικανικό σόου του Dr. Oz.Άλλωστε πρόκειται για ένα προϊόν κατασκευασμένο στις Η.Π.Α., σε μία χώρα που τα αδυνατιστικά συμπληρώματα διατροφής κάνουν θραύση, μιας και τα ποσοστά του παχύσαρκου πληθυσμού σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Σε αυτή τη χώρα θεωρείται πολύ φυσιολογικό να προσπαθούν οι άνθρωποι να χάσουν κιλά με αδυνατιστικά σκευάσματα.Αρκεί βέβαια να είναι πιστοποιημένα και να πληρούν τις προδιαγραφές.Ο έλεγχοι είναι πάντα αυστηροί.Σε αντίθεση, στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιες προκαταλήψεις πάνω σε αυτό το θέμα.

Ιστορίες αδυνατίσματος με το Black Latte

Έχουν περάσει ήδη μερικοί μήνες από όταν πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα και οι πρώτες ολοκληρωμένες αντιδράσεις και αξιολογήσεις των χρηστών βγαίνουν στην επιφάνεια.Πως γίνεται αυτό ;Η εταιρεία προώθησης του προϊόντος ζητάει από πελάτες που αγοράζουν περισσότερες συσκευασίες να μιλήσουν για την πρόοδό τους,για το πόσα κιλά έχασαν, πόσο ευχαριστημένοι έχουν μείνει κτλ.Αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο.Το black latte δεν πωλείται στα supermarket, ούτε στα φαρμακεία,οπότε όλες οι πωλήσεις περνάνε μέσα από την κατασκευάστρια εταιρεία.Οπότε οι ήδια φροντίζει να είναι σε ανοιχτή επικοινωνία με τους καλύτερους και συστηματικούς πελάτες της.

Από αυτούς συγκεντρώνει τους πιο ευχαριστημένους που δηλώνουν ότι έχουν χάσει πολλά κιλά και τους κάνει πρόταση να συμμετέχουν σε διαφημιστικές καμπάνιες υπέρ.Όλα αυτά βέβαια με φωτογραφίες,πριν και μετά και με αποδείξεις.

Έχασε 76 κιλά σε 4 μήνες

Στην Ελλάδα αυτή που κέρδισε το διαφημιστικό συμβόλαιο είναι η Γιώτα Στεφάνου από τη Θεσσαλονίκη, η οποία έχασε μάζα βάρους 76 κιλών. Ένα δεύτερο ενήλικα άνθρωπο που ζούσε πάνω της.Η φωτογραφίες της είναι αποκαλυπτικές.Όλα αυτά χωρίς να κάνει κάποιο υπεράνθρωπο αγώνα.Απλώς μείωσε το φαγητό σε φυσιολογικά πλαίσια.Από ότι φαίνεται τη συγκεκριμένη το black latte την έπιασε πολύ καλά

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.