Κρήτη: Υπάρχουν τουρίστες που αρπάζουν από τα ξενοδοχεία μέχρι και τις τηλεοράσεις!

Ένα από τα προβληματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ξενοδόχοι και στην Κρήτη, είναι τα κρούσματα κλοπών που καταγράφονται στα ξενοδοχεία, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους… πελάτες τους.

Και δεν μόνο τα κρουσματα των κλοπων που καταγράφονται, αλλά και τα είδη που κλέβουν ή επιχειρούν να κλέψουν οι τουρίστες που διαμένουν στα δωμάτια, στη διάρκεια των διακοπών τους.

Συμφωνα με τη λίστα που έχει εκδώσει η «Τhe Telegraph» οι τουρίστες  αρπάζουν μπουρνούζια, κρεμάστρες, κλινοσκεπάσματα, καλύμματα στρωμάτων, πετσέτες, μαξιλάρια, καλύμματα καθισμάτων. Σχεδόν όλα όσα περιλαμβάνει ένα δωμάτιο. Εχουν καταγραφεί όμως και περιπτώσεις κατά τις οποίες τουρίστες έχουν αρπάξει μέχρι και την τηλεόραση που είχε μέσα το δωμάτιο!

Ενώ άλλοι έχουν αρπαξει λάμπες φωτισμού, μαχαιροπίρουνα, κορνίζες, ηλεκτρικές συσκευές, κουρτίνες, βιβλία ακόμη και έργα τέχνης!

Σύμφωνα με τη γνώμη πολλών ξενοδοχειακών μονάδων σχετικά με το θέμα οι περισσότεροι φαίνεται να συμφωνούν ως προς τα προϊόντα μπάνιου. Αυτό βασίζεται στο γεγονός πως οτιδήποτε δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί, τότε μπορεί να γίνει αντικείμενο…αρπαγής.

Ομοίως, μικρά αντικείμενα με το λογότυπο του ξενοδοχείου, όπως χαρτικά και στυλό, δεν αποτελούν κλοπή, καθώς κάτι τέτοιο αποτελεί και διαφήμιση για το ξενοδοχείο.

Από εκεί και πέρα όμως, για τα άλλα αντικείμενα, ο χαρακτηρισμός της αρπαγής τους είναι μόνο η κλοπή. Ο Δημήτρης Κουμπαράκης, πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, μιλώντας στο ekriti. gr αναφέρει πως από δικό του ξενοδοχείο, τουρίστας φόρτωσε μέσα σε βαλίτσα του μια τηλεόραση Plasma.

«Τον προλάβαμε στο αεροδρομιο. Οταν άνοιξε τη βαλίτσα και είδαμε την τηλεόραση, το μόνο που μας είπε ήταν ένα «συγγνώμη». Υπαρχουν όμως και περιπτώσεις στις οποίες καλούμε την Αστυνομία, καθώς ο τουρίστας που έχει κάνει το παράπτωμα, όχι μόνο δεν το παραδέχεται, αλλά μπορεί να περάσει και στην…αντεπίθεση», σημειώνει ο κ. Κουμπαράκης.

Προσεκτικός χειρισμός…

Οπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς, η θέση των ξενοδόχων είναι λεπτή, καθώς πρέπει να χειριστουν το θέμα, χωρίς να φτάσουν στα άκρα, προκειμένου να πετύχουν να παρουν πίσω τα κλαπέντα, αλλά να μη φέρουν και σε εξαιρετικά δύσκολη θέση τον πελάτη.

Υπαρχουν περιπτώσεις – οπως ειπωθηκε από τον κ. Κουμπαράκη – κατά τις οποίες υπαλληλοι του ξενοδοχείου, έχουν φτάσει ως την πύλη…αναχωρήσεων του αεροδρομίου Ηρακλείου, προκειμένου να πάρουν πίσω τα αντικείμενα που είχαν βάλει στις βαλίτσες τους οι τουρίστες.

Για όλα τα παραπάνω πολλά ξενοδοχεία ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν ό,τι τους αρέσει από το κατάστημα δώρων του ξενοδοχείου.  Όσο για τα είδη προσωπικής υγιεινής, τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν όλο και μεγαλύτερες συσκευασίες ώστε οι πελάτες να μην μπορούν να τα αφαιρέσουν.
Βέβαια, όπως λένε οι ξενοδόχοι, το φαινόμενο – όσο και αν γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπιστεί- δύσκολα μπορεί να περιοριστεί…

Πηγή