Τα στοιχεία της JCC για τον Μάρτιο του 2018 αποδεικνύουν πως διαχρονικά οι T/K ξοδεύουν περισσότερο για ψώνια στις ελεύθερες περιοχές, παρά οι Ε/Κ στις κατεχόμενες περιοχές.
Συγκεκριμένα, οι Τ/Κ όπως καταγράφουν τα στοιχεία της JCC έχουν προχωρήσει σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών τον Μάρτιο του 2018 στις ελεύθερες περιοχές της τάξεως των 1,7 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ οι Ε/Κ στις κατεχόμενες περιοχές ξόδεψαν σε προϊόντα και υπηρεσίες 732.000 ευρώ.
Τον Φεβρουάριο του 2018 οι Τ/Κ έχουν ξοδέψει σε προϊόντα και υπηρεσίες 1,68 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι Ε/Κ ξόδεψαν 839.000 ευρώ.