Η παράδοση σε χρήση της διανοιγμένης οδού Κανακάρη (σε συνδυασμό με την αντιδρόμηση της Κορίνθου) και η κατασκευή της μίνι περιμετρικής θα φέρουν στο προσκήνιο την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.
Αμφότερα τα δύο έργα βρίσκονται στη φάση της ολοκλήρωσης.
Την συζήτηση για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος μοιραία «φρενάρουν» οι εκκρεμότητες της Κανακάρη και της μικρής περιμετρικής.
Με βάση τα λεχθέντα των φορέων υλοποίησης των δύο σημαντικών κυκλοφοριακών έργων, θα φτάσουμε στο επιθυμητό σημείο πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι (εκτός κι αν έχουν γίνει αλλαγές για τις οποίες δεν υπήρξε ανακοίνωση). Αυτό σημαίνει ότι δεν βρισκόμαστε μακριά από την στιγμή που θα βάλει μπροστά ο δήμος την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος. Αλλωστε, δηλώσεις δημοτικών παραγόντων που είναι καταγεγραμμένες είχαν χρονοδιαγράψει την έναρξη των διαδικασιών (εξασφάλιση χρηματοδότησης, προκήρυξη διαγωνισμού κ.ά.) εντός του 2018.
Η μελέτη που έχει παραδοθεί στον Δήμο δείχνει ότι η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος (από Αράτου έως Γούναρη) θα αφήσει ανεπηρέαστη την κυκλοφοριακή λειτουργία της ευρύτερης περιοχής.
Η μελέτη δείχνει ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος που θα αφαιρεθεί από την Μαιζώνος θα χρησιμοποιεί κυρίως την οδό Κορίνθου για να κατευθυνθεί ή να διασχίσει το κέντρο. Εναλλακτικά θα φορτίζεται η Οθωνος-Αμαλίας και η Ρήγα Φεραίου στο τμήμα πριν την πεζοδρόμηση.
Ετσι, οι κάθετοι δρόμοι που θα εξυπηρετούν αυτές τις πορείες, και θα τροποποιείται σημαντικά ο φόρτος τους, θα είναι η Ζαΐμη (θα μειωθεί ανατολικά της Μαιζώνος και θα αυξηθεί δυτικά), η Αράτου (θα αυξηθεί), η Κολοκοτρώνη (θα αυξηθεί ανατολικά και θα μειωθεί δυτικά), η Ερμού (θα μειωθεί), η Γούναρη (κυρίως θα αυξηθεί δυτικά της Μαιζώνος).
πηγη εφ. Πελοπόννησος
via