Παράπονα από καταναλωτές για τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς
Ταλαιπωρίας το… ανάγνωσμα στο κτίριο της ΔΕΗ στην Πάτρα, με δεκάδες πολίτες να περιμένουν με τις ώρες για να κάνουν μία ερώτηση στο γκισέ στην είσοδο του κτιρίου.
Προσοχή, όχι για να εξυπηρετηθούν πληρώνοντας τον λογαριασμό τους ή τον διακανονισμό τους, αλλά ακόμα και για να ρωτήσουν που θα πρέπει να απευθυνθούν.
Η αναμονή κυμαίνεται μεταξύ τριών και τεσσάρων ωρών και υπάρχουν αρκετοί πολίτες που πήγαν αυτή την εβδομάδα και έβγαλαν χαρτάκι κατά τις 8 το πρωί και εξυπηρετήθηκαν λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι.
Όσο απίστευτο και αν φαίνεται. Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν πολίτες που προσπάθησαν να εξυπηρετηθούν, οι υπάλληλοι στην ΔΕΗ κάνουν ότι μπορούν, όμως υπάρχει σοβαρή έλλειψη έμψυχου προσωπικού, κρίνοντας από το ότι σε καίρια πόστα, πίσω από το γκισέ υπάρχει μόνο ένα άτομο.
Επιπλέον αρκετοί καταναλωτές παραπονούνται για τους λογαριασμούς που συνεχώς φτάνουν «φουσκωμένοι». Από τα χρήματα που είναι να πληρώσουν τα μισά και λιγότερα, όπως υποστηρίζουν, αντιστοιχούν στο πραγματικό ρεύμα που έχουν ξοδέψει.
Οι «τσιμπημένοι» λογαριασμοί, η ταλαιπωρία των πολιτών περιμένοντας με τις ώρες για να εξυπηρετηθούν χωρίς να βρίσκουν πολλές φορές άκρη, δημιουργεί σε πολλούς έναν εκνευρισμό που κατά καιρούς οδηγεί σε ξεσπάσματα, με τους καταναλωτές να τα βάζουν με τους υπαλλήλους.
Όλα αυτά την στιγμή που ένα μεγάλο μέρος των νοικοκυριών της Πάτρας κινδυνεύει να μείνει χωρίς ρεύμα λόγω χρεών, μη μπορώντας να ανταποκριθεί ακόμα και στους διακανονισμούς.